טיפ המראה המושלם

לא תמיד, בעצם אף פעם, אין זמן לעשות את כל מה שצריך כדי להראות כמו מיליון דולר. הנה כמה טיפים לקיצורי דרך:גיגימיילתרבות-  שערות לבנות – לא הספקת לצבוע את השיער ועל הקרקפת מנצנצות שערות לבנות. מורחים מסקרה חומה או שחורה ובתוך חמש שניות מתקנים את הבעיה. אם יש לך חמש דקות: הכיני תמצית תה רגיל ושטפי את השיער לאחר החפיפה. אם יש לך 50 דקות צבעי את השורשים לפי ההוראות על האריזה. צביעה ביתית טובה להארכת הזמן בין ביקורים חיוניים במספרה.
 
- אינסטנט פן – אם התעוררת בבוקר מאוחר ואין לך זמן לחפוף או שאת צריכה להחזיק את הפן עוד יום עד לחפיפה במספרה השתמשי בטריק הבא כדי לספוח את השומן מהשיער והקרקפת. פזרי טלק עדין על הראש, עסי בקצות האצבעות את הקרקפת ואת שורשי השיער. הלבישי גרביון על המברשת וסרקי את השיער גם כאשר הראש הפוך. הגרביון יאסוף את הטלק יחד עם השומן והשיער יראה מבריק ונקי באותו היום.
 
- מניקור ברגע – הידיים נראות כאילו הרגע גמרת ספונג'ה? מורחים כמות נדיבה מאד של קרם ידיים ועד שהוא נספג לגמרי מחפשים אבנים נוצצות קטנות. מורחים על הציפורניים שכבת לכה טרייה, מצמידים את האבן ומכסים עם לכה שקופה.
 
- ערנית ברגע – איך מפיגים עייפות בלי שעה מיותרת ושני אספרסו? שוטפים את הפנים עם מים קרים מאד, עדיף בהתזה על הפנים, כדי לזרז את מחזור הדם. כשמורחים מייק-אפ מערבבים אותו עם תכשיר איפור שקוף שמעניק זוהר לפנים, ומורחים בתנועות מעגליות.

נשמח להעניק לכן הסברים נוספים בתחום טיפוח היופי, קורס לאיפור מקצועי בבאר שבע, קורס קוסמטיקה בבאר שבע, קורס איפור בבאר שבע, קורס קוסמטיקה רפואית בבאר שבע ומוצרי קוסמטיקה מבית ג'יג'י בבאר שבע